top of page
צרו קשר.png

אפשר להגיד בפה מלא (בתפוחים כמובן)

שאין כמעט מי שלא אוהב את הפרי העתיק בעולם.

כמילוי, במנה עיקרית, בתוך הסלט או בקינוח – דבר אחד בטוח:

התפוחים האמריקאים שלנו יהפכו כל מתכון לחוויה קולינרית מושלמת.

ריכזנו לכם מתכונים באדיבות הבלוגריות, הקונדיטוריות והפודיס המובילים בישראל.

קראמבל תפוחים וקינמון


עוד מתכון מנצח לקרמבל תפוחים מושלם, הפעם באדיבות הקונדיטורית מיכל הכהן

לאחרונה קיבלתי משלוח של תפוחים אמריקאים עסיסיים ומתוקים.אז לא יכולתי שלא להכין איתם עוגת קראמבל תפוחים מפנקת, טעימה, מנחמת ובעיקר - קלה מאוד להכנה!




אז הנה המתכון


לקראמבל קינמון: 1 וחצי כוס קמח חצי ככוס סוכר חום רבע כוס סוכר לבן חצי כפית מלח 1 כפית קינמון 100 גרם חמאה חצי כפית תמצית וניל 4 תפוחים מקולפים

אופן ההכנה: להדליק את התנור על 170 מעלות. במיקסר עם וו גיטרה לערבב את החומרים היבשים. להוסיף את החמאה המומסת והתמצית וניל ולערבב עד שהתערובת הופכת פירורית. להניח בצד.

לבסיס העגה: 100 גר חמאה חצי כוס סוכר לבן 1 כפית וניל 1 ביצה חצי כוס שמנת חמוצה 1 כוס קמח רבע כפית סודה לשתייה רבע כפית מלח חצי כפית אבקת אפייה

אופן ההכנה: בקערה מוסיפים את כל החומרים היבשים ביחד ולערבב. במיקסר לשים את החמאה והסוכר עם וו גיטרה עד שהתערובת הופכת לקרמית. לאחר מכן להוסיף את הביצה (לערבב טוב טוב). אחרי שיש לנו תערובת אחידה להוסיף את השמנת החמוצה והתמצית וניל. לאחר מכן להוסיף את החומרים היבשים עד שהתערובת הופכת אחידה.

הרכבה: בתחתית התבנית שמים חצי מכמות הקרם חמאה ומורחים שכבה דקה. מעל מפזרים את קוביות התפוחים הקלופים ומעל את הקראמבל קינמון. מוסיפים את החצי השני של הקרם חמאה (משטחים בעדינות) ולסיום שכבה אחרונה של קראמבל קינמון. להכניס לתנור ל40 דק. להוציא ולתת לעוגה להצטנן לפני שחותכים. והנה יש לכם קראמבל תפוחים מושלם שיעשה לכם בבית ריח מדהים!



בתיאבון!


 


מיכל הכהן

קונדיטורית ואופה



14,868 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page